UNNO Burn Elite - karbonové celoodpružené kolo
Kód: 12707/M 12707/L 12707/XL Zvolte variantuDetailní popis produktu
Unno Burn Elite – enduro, které nezná kompromis
Unno Burn Elite je kolo, které nevzniklo u stolu produktových manažerů, ale přímo na trailech. Je to kolo, které definovalo, co znamená radikalita v enduru. V Barceloně, kde se každý rám ručně skládá z karbonových vláken, nevěří na průměr. Burn Elite je důkazem, že enduro může být čistá rychlost, přesnost a vášeň v jednom.
Proč právě Burn Elite?
-
Ruční výroba v Barceloně – každý rám je výsledkem řemeslné práce, nikoliv masové produkce. Každý detail má smysl a odlišuje vás od davu.
-
Karbonový monokok rám s 160 mm zadního zdvihu a virtuálním čepem – maximální tuhost, precizní vedení a přitom citlivý chod odpružení.
-
Moderní mullet osazení (29" vpředu / 27,5" vzadu) – kombinuje stabilitu a rychlost většího kola s obratností menšího průměru.
-
Extrémní geometrie pro kontrolu v těžkém terénu – delší reach, položenější hlavový úhel a kratší zadní stavba. Burn vás nutí jezdit rychleji, stabilněji a agresivněji.
Geometrie, která mění hru
Unno se nikdy nebálo jít jinou cestou. Burn Elite není „normální enduro“ – je to kolo navržené přímo pro nejprudší tratě EWS a bikeparkové sjezdy.
-
Dlouhý reach – stabilita při vysoké rychlosti, jistota v prudkých sjezdech.
-
Položený hlavový úhel (cca 64°) – přesné vedení v rozbitém terénu a kontrola nad předním kolem.
-
Kratší zadní stavba – hravost a možnost snadno přizvednout kolo v techničtějších pasážích.
-
Mullet setup – 29" vpředu pro plynulost přes kořeny a kameny, 27,5" vzadu pro maximální obratnost v zatáčkách.
-
Doporučený SAG 35 % – záměrně vyšší hodnota pro lepší trakci a citlivost odpružení, díky které máte pocit, že rám žehlí i nemožné.
Pro koho je Unno Burn Elite
-
Pro jezdce, kteří chtějí kolo bez kompromisů – závody, bikeparky, brutální sjezdy.
-
Pro ty, kteří hledají unikát – ruční výrobu, rám který nevzniká v továrnách na tisíce kusů, ale v malých sériích v Barceloně.
-
Pro všechny, kdo chtějí jezdit rychleji, tvrději a jistěji než kdy dřív.
-
Není to univerzální all-mountain – Burn je stroj pro ty, co vědí, co chtějí: enduro bez limitů.
Detailní specifikace
Rám
-
Unno BURN – karbonový monokok
-
160 mm zadního zdvihu
-
Virtuální pivot systém
-
Integrovaný chain guide a sedlová objímka
-
Ochrana motoru, EnduroMAX ložiska
-
Vnitřní vedení kabeláže
-
Boost 12x148 mm osa
-
Post Mount brzdy
-
Max. šířka plášťů 2,6"
-
Oceanworks recyklované plastové díly, recyklované gumové chrániče
-
Doporučený SAG: 35 % (±5 %)
Hlavové složení
-
ACROS Block-Lock 135°
-
CANE CREEK podložky
Odpružení
-
Vidlice: RockShox ZEB Select, Charger RC, DebonAir+, průměr vnitřních nohou 38 mm
-
Tlumič: RockShox Superdeluxe Select DebonAir+, 230x65 mm
Pohon
-
Přehazovačka: SRAM GX Eagle 12s, mechanická, Lunar, hliníkové vodítko, ocelová ložiska
-
Řazení: SRAM GX Eagle Trigger 12s, mechanické
-
Kliky: SRAM GX Carbon, 170 mm, černé
-
Převodník: SRAM GX Direct Mount 32 zubů, hliník
-
Kazeta: SRAM GX XG 1275, rozsah 10–52, 500 %
-
Řetěz: SRAM GX Eagle, 120 článků, plný čep
Kola
-
DT Swiss E1900 Spline Mullet (29" přední / 27,5" zadní)
-
Ráfky: vnitřní šířka 30 mm
-
Náboje: DT 370
-
Přední plášť: Continental Kryptotal-F Enduro 29x2,40"
-
Zadní plášť: Continental Kryptotal-R Enduro 27,5x2,40"
Brzdy
-
Formula Cura 4, 4pístkové (4x18 mm)
-
Páky: SRAM Mixmaster
-
Desky: Sintered Pads
-
Hadičky: 850 mm přední / 2000 mm zadní
-
Kotouče: Formula Monolitic 203 mm vpředu i vzadu, tloušťka 2,35 mm, odolnost proti vibracím a hluku
Kokpit a sedlo
-
Řídítka: E*Thirteen Base Alloy 35 mm
-
Představec: E*Thirteen Base Alloy 35 mm
-
Teleskopická sedlovka: OneUp V3 (S1 – 120 mm, S2 – 150 mm, S3 – 180 mm)
-
Sedlo: Selle Italia SLR Boost
Unno Burn Elite není jen kolo. Je to manifest toho, jak má vypadat moderní enduro. Ručně vyrobený rám, bezkompromisní geometrie a top komponenty dělají z tohoto stroje volbu těch, kdo chtějí vyhrávat – a to nejen závody, ale každý svůj výjezd i sjezd.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Průměr kol: | 27,5"/29" |
Odpružení: | celoodpružené |
typ rámu: | celoodpružené |
Rok: | 2025, 2026 |
počet rychlosti: | 1 x 12 |
zdvih přední mm: | 160 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.