Vrácení a reklamace
Vrácení/výměna zboží
Nesplnilo zboží vaše očekávání nebo nesedí velikost? Nevadí. Zboží zakoupené v eshopu máte možnost do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být v původním obalu, bez známek používání, opatřené visačkami. Není možné vracet spodní prádlo a zboží podléhající hygienickým normám.
Možnosti vrácení zboží:
On-line průvodce odstoupení od smlouvy
Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější způsob vrácení zboží je pomocí průvodce na níže uvedeném odkaze. Dotujeme dopravné a vratka vás bude stát pouhých 60 Kč. Zboží zabalíte a odevzdáte na jakémkoliv PPL ParcelShopu nebo pobočce Zásilkovny - dle Vámi zvolené možnosti.
On- line průvodce odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy - bez online průvodce
Zboží důkladně zabalte, vyplňte Formulář odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy nám zašlete na email: info@kolomat.cz nebo přiložte do balíku se zbožím.
Balík odešlete na adresu: Best kolomat s.r.o., Vítězná 2760/1, Šumperk, 787 01
Balíčky zaslané na dobírku, na jinou adresu nebo do výdejního místa nepřebíráme!
Odstoupení od smlouvy - stáhněte ZDE
Odstoupení od smlouvy - osobně na prodejně
Zboží nám samozřejmě můžete osobně vrátit na prodejně v otevírací době. Veškeré formality vyřešíme na místě.
Reklamace
Stát se může cokoliv a děláme vše pro to, aby k tomu nedošlo, nicméně pokud bude zboží vadné nebo jakkoliv poškozené v průběhu záruční doby, kontaktujte nás a společně budeme hledat nejvhodnější řešení vašeho případu.
On-line průvodce reklamací
Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější způsob řešení reklamace je pomocí průvodce na níže uvedeném odkaze. Dotujeme dopravné a odeslání vás bude stát pouhých 60 Kč. Zboží zabalíte a odevzdáte na jakémkoliv PPL ParcelShopu nebo pobočce Zásilkovny - dle Vámi zvolené možnosti. V případě kladného vyřízení reklamace vám dopravné samozřejmě vrátíme.
Reklamace bez on-line průvodce
Zboží důkladně zabalte, vyplňte Reklamační formulář, přiložte kopii účtenky/faktury a zašlete nám ho nám zašlete na email: info@kolomat.cz nebo přiložte do balíku se zbožím.
Balík odešlete na adresu: Best kolomat s.r.o., Vítězná 2760/1, Šumperk, 787 01
Balíčky zaslané na dobírku, na jinou adresu nebo do výdejního místa nepřebíráme!
Reklamační formulář - stáhněte zde
Reklamace - osobně na prodejně
Zboží nám samozřejmě můžete osobně dovézt na reklamaci na prodejnu v otevírací době. Veškeré formality vyřešíme na místě.
Vyřízení reklamace
Zákonná lhůta pro řešení reklamací je 30 dnů, nicméně uděláme vše proto, aby bylo vše vyřešeno k vaší spokojenosti co nejdříve.