Vrácení a reklamace

Vrácení/výměna zboží

Nesplnilo zboží vaše očekávání nebo nesedí velikost? Nevadí. Zboží zakoupené v eshopu máte možnost do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být v původním obalu, bez známek používání, opatřené visačkami. Není možné vracet spodní prádlo a zboží podléhající hygienickým normám. 

Možnosti vrácení zboží:

On-line průvodce odstoupení od smlouvy

Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější způsob vrácení zboží je pomocí průvodce na níže uvedeném odkaze. Dotujeme dopravné a vratka vás bude stát pouhých 60 Kč. Zboží zabalíte a odevzdáte na jakémkoliv PPL ParcelShopu nebo pobočce Zásilkovny - dle Vámi zvolené možnosti. 

 On- line průvodce odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy - bez online průvodce

Zboží důkladně zabalte, vyplňte Formulář odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy nám zašlete na email: info@kolomat.cz nebo přiložte do balíku se zbožím.

Balík odešlete na adresu: Best kolomat s.r.o., Vítězná 2760/1, Šumperk, 787 01

Balíčky zaslané na dobírku, na jinou adresu nebo do výdejního místa nepřebíráme!

 Odstoupení od smlouvy - stáhněte ZDE  

Odstoupení od smlouvy - osobně na prodejně

Zboží nám samozřejmě můžete osobně vrátit na prodejně v otevírací době. Veškeré formality vyřešíme na místě. 

Reklamace

Stát se může cokoliv a děláme vše pro to, aby k tomu nedošlo, nicméně pokud bude zboží vadné nebo jakkoliv poškozené v průběhu záruční doby, kontaktujte nás a společně budeme hledat nejvhodnější řešení vašeho případu.  

On-line průvodce reklamací

Nejjednodušší, nejrychlejší a nejlevnější způsob řešení reklamace je pomocí průvodce na níže uvedeném odkaze. Dotujeme dopravné a odeslání vás bude stát pouhých 60 Kč. Zboží zabalíte a odevzdáte na jakémkoliv PPL ParcelShopu nebo pobočce Zásilkovny - dle Vámi zvolené možnosti. V případě kladného vyřízení reklamace vám dopravné samozřejmě vrátíme. 

On-line průvodce reklamací

Reklamace bez on-line průvodce

Zboží důkladně zabalte, vyplňte Reklamační formulář, přiložte kopii účtenky/faktury a zašlete nám ho nám zašlete na email: info@kolomat.cz nebo přiložte do balíku se zbožím.

Balík odešlete na adresu: Best kolomat s.r.o., Vítězná 2760/1, Šumperk, 787 01

Balíčky zaslané na dobírku, na jinou adresu nebo do výdejního místa nepřebíráme!

Reklamační formulář - stáhněte zde

Reklamace - osobně na prodejně

Zboží nám samozřejmě můžete osobně dovézt na reklamaci na prodejnu v otevírací době. Veškeré formality vyřešíme na místě. 

Vyřízení reklamace

Zákonná lhůta pro řešení reklamací je 30 dnů, nicméně uděláme vše proto, aby bylo vše vyřešeno k vaší spokojenosti co nejdříve.

×

Splátková kalkulačka ESSOX